12 august, 2008

It`s gonna be a booooompy ride

Klokken halv tolv i morges løp jeg i full hast til Kiwi i Langveien for å kjøpe meg et blad, litt vann og mye snop. Selv om jeg egentlig ikke hadde tid, sprang jeg også innom Miriam`s place og sa farvel til henne. Miriam var drit brun!

Ikke lenge etter at jeg hadde kommet hjem igjen ble jeg hentet av Knut, pappaen til Heidi Stai. Da sa jeg hadet til både mormor og bestefar, og jaaaaaa- jeg innrømmer at det ble et litt følsomt øyeblikk. Tårene presset på!

Etter at vi hadde hentet Heidi og Wenche på Frei satte vi kursen mot Hamar. Under bilturen spiste vi kylling –og biff grillspyd m/salat, leste krimbok+ bok om USA og spilte kort. Vi var framme hos bestefaren i rundt ni tiden.

I natt blir det lite søvn. Vi må nemlig kjøre fra Hamar klokken kvart på tre for å være på Gardermoen til halv fem! BAAH !

Gardermoen-> London-> Seattle, Washington state-> Fly+ buss til Eugene (orientering)-> Albany, Oregon.

See`ya !

3 kommentarer:

kristine sa...

du vil få det fantastisk! lots of love

stineandrea sa...

Kommer til å savne deg, ha et kjempe år ! ;**

xxx

Anonym sa...

kos deg, ida. kommer til å savne deg ;*