27 august, 2008

Hot

I gaar og i dag har tiden min gaatt til Cross Country running! Vi loeper three- four miles per trening, saa ja, jeg er sliten! Noe positivt der i mot, er guttene paa laget. De trener nemlig uten overdel.. OG, ikke minst- football guttene. De er drit heite. Naar vi har oppvarming loeper vi rundt gressmatta de trener paa. Det er vanskelig aa holde blikke framover paa stien, for aa si det saaann.
I morgen etter trening maa jeg the mall og kjoepe meg treningsklaer- shortser og t-skjorter.

Foerste termin schedule:
1) Physics

2) Open
3) French 1

4) Hip Hop
5) Cross Country
6) Modern American Studies

7) Integraded Algebra
8) Chemistry


Andre termin schedule:
1) Physics
2) Open
3) French
4) ..?
5) Fitness and survival (english class)
6) Modern American studies
7) Integraded Algebra
8) Chemistry

1, 3, 5 og 7 = Blue days.2, 4, 6, 8 = Gold days.

Blue og Gold er annen hver dag.

6 kommentarer:

Juliea sa...

OSJ, jeg vil også trene. OH MY GOD, tenk at jeg sa det..

Anonym sa...

tar du realfag i usa og får det godkjent som 2. året (realfag) i norge?

Ida sa...

Julie: Haha, saa bra! : D Begynne med yoga kanskje?

Anonym: Satser paa aa faa det godkjent. Raadgiveren min visste at jeg skulle ha realfag+ begynne 3aaret naar jeg kom hjem- og sa igen ting paa det foer jeg dro. How come?;)

stineandrea sa...

hip hop ?! ka artiiii

Ida sa...

hihi, jaa :D

kariannes sa...

Kan du ta hip hop, altså dans(?), som et fag? så utrolig kult :))