17 august, 2008

Hamar, Heathrow og camp i Eugene

Paa turen nedover til Hamar den 12 august var temaet i nesten alle samtalene "USA". Jeg og Heidi, som jeg "haiket" med, var saaaaa spente! Underveis stoppet vi og kjoepte kylling -og biff grillspyd. -Yammiii!










Jenta til hoeyre, Ane Sigrid, fra Sogndal, ble jeg veldig godt kjent med paa Gardermoen. Vi fortsatte reisen ned til Heathrow(London), Seattle(Washington) og Eugene(Oregon) sammen:-D


Paa campen delte i rom - 304.


Playing..





Lunsj i kantina paa The University of Oregon. Ane og jeg var saa heldige aa "dulte borti" hele basketball- laget paa vei ut (OMG!).







En sykkel med masse rart paa!


"Go ducks!". Don and Alex er Ducks fans, mens Dottie and Lauren er Beevers fans. Jeg maa altsaa kjoepe med genseren i moerkeblaa med gult oog.

Senga mi! Fikk mange gaver fra familien, deriblant denne soooete bamsen(A).

3 kommentarer:

stineandrea sa...

aw, spørs om jeg angrer på at jeg ikke søkte ! :*

Juliea sa...

spoers om du skal faa sende meg en saann genser! Det er saa kaldt her Ida, du aner ikke:o

Sarah Kristine sa...

soeting, haaper du har det bra ;*