19 august, 2008

En million ett hundre og foerti fem

MOVIES! Serioest, familien min har saa og si alle filmene i hele verden! Alt fra saapeorpera, komedier og spenning til graatefilmer og ren krim. Tv'n er GIGANTIC! Hver kvled, foer vi legger og, ser vi en film sammen. Det er kjempekoselig:)

I gaar var jeg paa skolen og registrerte meg. Uheldigvis er jeg i den "troette perioden"- jeg er troett doegnet rundt! Saa, jeg fikk ikke helt med meg hva som foregikk, jeg bare var der.. Heldigvis har jeg nok av tid til aa sove foer skolen starter. Jeg begynner ikke foer i september.

Believe me or not- jeg har ikke snakket med mamma etter at jeg kom til familien. Jeg snakket litt med henne da jeg foerst kom til USA, paa campen i Seattle, men det var i saann cirka 5 sekunder bare : o Det er selfoelgelig ikke med vilje, jeg kommer bare ikke gjennom paa telefonlinjen.

Jeg faar bare sitte paa pc'n 1 time daglig, og kan bare ringe hjem 1 gang per maaned. Mam sier det er for mitt eget beste, slik at jeg ikke faar hjemlengsel. Hun har nelig vaert utvekslingselev selv, i Chile. Jeg tror hun har rett, enn duu?

7 kommentarer:

stineandrea sa...

er vell det lureste det, søta :** færlt å få hjemlengsel

Sarah Kristine sa...

enig! vi har da hverandre ;¤

Ida sa...

enig med dere begge: * savner dere allerede!

Juliea sa...

aw, hu har nok rett ja pia mii<3
Savner deg! Guri, hawaii sier jeg bare!
Enig?

Ida sa...

jaaa! jeg vil !

Ida sa...

hva er nettsiden, igjen?

Juliea sa...

uhm.. vetke. Men soek paa google! explore america