16 august, 2008

A day to remember

I dag moette jeg verts- familien min. Jeg har aldri vaert saa spent foer i hele mitt liv! Foerst maatte vi, alle afserne, stille oss opp i alfabetisk rekkefoelge. Deretter gikk vi paa rekke og rad, stilte oss opp foran alle familiene, og presenterte oss selv(skummelt)! Etter det sa lederene "Go get them", og alle gikk til sine familier. Familien min hadde laget en gnaersj groenn plakat med Ida paa:-D

Etter at vi hadde snakket litt og tatt noen bilder hentet vi bagasjen og kjoerte fra Eugene til Albany, 45 minutter. Paa veinen stoppet vi og kjoetpe Mexican food, naaaamm!

Resten av dagen:
- Omvisning i huset
- Gjennomgang av regler
- Pakket ut
- Handletur
- Basseng bading ( driiit varmt ute) !

TRIIIVES

4 kommentarer:

kristine sa...

åååå, jenta mi! Så utrolig bra!! herremin, jeg er kjempe lykkelig for deg (L)

Anonym sa...

heldig du er !
legg ut hundreogførtifem bilder

stineandrea sa...

Kjempekos, idami <3 blir glad i hjertet mitt når du har det så braa !

Juliea sa...

aaaw pia mi! Saa bra du har det fint! elsker deeeg;*