30 mai, 2009

Sweet dreams are takin` ova`

Amerikanere spiser skikkelig ofte, og de flese tar seg ikke tid til å nyte maten i det hele tatt. Alle er så "busy", at de spiser til og med mens de kjører.
Ut av ti biler var 6 mer opptatt av å spise mat(med hendene vel og merke), 3 snakket i telefonen, og 1 sang for seg selv(det var ingen andre i bilen). I går klokken halv 12 kjørte Stephanie, Safir og jeg til Portland, og jeg klarte ikke unnå å legge merke til dette. På skolen var det Spirng Picnic nemlig, som ble litt kjedelig etter hvert, så vi satte av sted.
Safir drar hjem til Mexico neste søndag(!!), og hun hadde veeeeldig lyst innom Hooters før hun drar. Hooters: resturante med jente servitører (kort shorts, store pupper osv). Hun kjøpte seg til og med t-skjorte.







For tiden er det vaaarmt, 85 grader F ! Koker når man har på seg shorts og t-skjorte liksom.
Jeg har 2 vanlige skole dager igjen bare! Utrolig deilig. På mandag har jeg Physics og Math Final tests. Fysikken går det til X med, selv om jeg skal øve. Heldigvis slipper jeg å ta testen i Chemistry, MAS, og Cross training.
31 dager til jeg er i NORGE.

2 kommentarer:

Kristine sa...

likte den siste setninga jeg..

Ida sa...

haha, jeg og:)