24 mai, 2009

My life be like

I hele dag har jeg vært i Portland. Skolens Foreign Exchange Student club dro nedover sammen. Ikke alle sammen kunne da, siden mange er på camping (Memorial weekend). Uansett, det var kjempe koselig. Mr. Willard med kone, og Mrs. Godby og kjæreste var så snille å komme med oss.















Seattle/Portland`s dyrepark.






























Venter på trikken/t-banen, eller hva det nå heter.
















Portland Saturday Market.

Pioneer Place, shopping centre.









JEG BLE SOLBRENT I DAG OG. Jeg gir opp. Men, det er vel bare sånn det går når man ikke har vært i syden på lenge.
Jeg liker sommer da, skal ikke klage!

4 kommentarer:

Eirik sa...

savner deg vennen, kom hjem

Ida sa...

aww, det ordner seg sjøø:/ og jeg kommer hjem om ikke lenge!

eirik sa...

jeg gleder meg Ida

Ida sa...

braa, for det gjør jeg og;)