19 januar, 2009

Rollin' Rock rubbin' rap runnin'


For tiden skjer Final Tests. Saa langt er jeg ferdig med fransk skriftlig og muntlig. Muntligen var vaerst! Egentlig skulle testen foregaa ute paa gangen, men siden folk ikke oppfoerte seg inne i klasserommet, ble testen flyttet inn, og dette rett foer meg. Herlig. Jeg ble til og med tatt opp paa tape. Huff.
Paa Valentine's dagen i februar er det Valentine's dance, og det er jentenes tur aa invitere guttene! Jeg har skikkelig lyst, men aldri i verden om jeg gaar uten date. Saa, for tiden gaar jeg med vidaapne oeyne. He he.

I dag dro jeg og familien til New Port, altsaa til kysten. Der var vi paa et museum, gikk vi tur paa stranden, og saa paa et digert Lighthouse. Lauren, Alex og jeg gikk opp til toppen av taarnet, mangemange trappetrinn. Til slutt, foer vi kjoerte hjem igjen, spiste vi Fish & Chips.



5 kommentarer:

Juliea sa...

Ohh, hvem er krølltoppen? :D

Ida sa...

Haha, det er Steven! :p

Anonym sa...

Blir jo koooos med valentine's day daa :D
så får du oppleve det på skikkelig måte! Date får du til;)

Ida sa...

haaper det:D

Anonym sa...

OPPDATER!