11 januar, 2009

Formal Dance

I gaar var The Formal Dance. Ana og jeg ordnet haaret vaart sammen hjemme hos henne, og dro deretter ut og spiste paa Red Robin, hvor det var fult av bursdagsfeiringer og andre folk som skulle paa formal dance'n. Etter vi hadde spist Chrispy Chicken burger og chips, dro vi hjem til henne igjen, og gjorde siste finish, tok paa og kjole og sminke osv.



Inngangen til cafeteriaen, hvor dansen var, var dekorert med trer med lys og liksom snoe. Temaet var Polar Express. Midt under dansen fikk vi se en liten snutt fra filmen, Polar Express, og kakao ble servert til de som ville ha.


Vi hadde det kjempe kjekt, men det ble spilt for mye rolige sanger. Hadde jeg hatt date, hadde jeg selvfoelgelig ikke hatt noe imot det. Jeg har herved bestemt meg for at jeg ikke skal paa Valentine's dancen, saa lenge jeg ikke har foelge. Det er jentenes tur til aa invitere guttene, saa dette er helt opp til meg.
Etter dansen overnattet jeg hos Ana.

4 kommentarer:

Juliea sa...

Pen du var piami<3

stineandrea sa...

finaa !
stekk på valenties dance, ida! be med deg en kjekk en, du er der bare en gang ;*

Ida sa...

Julie: Takktakk:D

Stinea: Det som er plana, maa bare finne en singel kjekk en foerst:p

Anonym sa...

Hehe, det finner du nok! :D
Du er kjempelekker! <3