03 januar, 2009

Now I've got a confession

Wooops, saa er det litt lenge siden jeg har blogget (igjen)!
Paa tirsdag var Ana og jeg paa senteret. Vi shoppet, selvfoelgelig. Jeg kjoepte meg Famous t-skjorte, turkis Hurley hoodie, oeredobber, og pakke til kjaere Kristie.




Paa onsdag var det nyttaarsaften. Det var kjedelig, eller hvert fall ikke som den pleier aa vaere. Vertssoeskenene mine overnattet til venner, mens jeg var hjemme med mine kjaere vertsforeldre. Alle jeg spurte var nemlig ute av byen, eller skulle feire med egen familie. Jeg og Mum dro paa Twilight(min tredje gang), og deretter hjem og saa en annen film. Etter klokka hadde passert tolv, og det var 1. Januar, gikk vi aa la oss. Ikke at jeg fikk sove(kremt)..
I gaar var jeg ogsaa med Ana. Vi saa Bedtime Stories paa kino. Etter a lot of popcorn og M&M ble alt plutselig veldig morsomt. Adam Sandler snakkende med tunga ut av munnen, og en utrolig forstyrret geek som satt ved siden av meg, gjorde saa Ana og jeg fikk latterkrampe.Umulig aa stoppe. Alle som kjenner meg godt, vet at jeg lett faar latterkrampe naar man egentlig skal vaere stille. Gosjh.
I dag var Mum, Lauren og jeg i Salem paa Formal Dance dress shopping. Kresne jeg proevde maaaange kjoler, men ble til slutt fornoeyd med en svart en.



Jeg kjoepte meg ogsa to bukser og to skjerf. Vanskelig aa velge gitt.




Fortiden er jeg veldig skadet. Negelen paa ene fingeren min holder paa aa vokse inn i huden paa siden, og verker som tusen. Den er blodroed. I dag kom det til og med ut verk. Og paa armen har jeg brannsaar etter jeg proevde aa kroelle haaret mitt selv. Hver gang jeg kommer borti detter det av hud, og under er det reint kjoett! Haha, neida, det er ikke saa gale. Paa toppen av det hele har jeg ei kvise i nesa.
I morgen faar vi besoek av noen folk. Vi skal nemlig starte en bok klubb. Boka vi alle har kjoept, Jane Austen, er diger, og inneholder mange historier. Vi er enige om aa spare Pride and Prejudice til slutten.
Kommende fredag er det After Game Dance (basket bal denne gangen, ikke footbal). Og loerdag er Formal Dancen. Jeg gleder meg!

4 kommentarer:

Sarah Kristine sa...

de buksene er rå fete! pacsun <3

Anonym sa...

haha, du sier så mye! kjempe artig :D gud, jeg savner den latteren!! og det og si "haha, god spøk" for at folk ikke skal skjønne at du ler av de(a) herlige klær, nydelig!

Ida sa...

hahah, sanvner det jeg og! <3 missu

Anonym sa...

Må si det var noe som manglet på nyttåraften ja :(

SAVNER DEG, Ida <3