18 oktober, 2008

Nytt og gammelt

Foerste moete med familien. De hadde laget plakater og Welcome Ida over garage- inngangen. Sweet.




Iiiiis! Jeg spiser masse is her nede, jeg og, Julie! ;D Farsken saa godt!


Lauren i Water polo t-skjorte, jeg i den nye Cross Country skjorta.


Windy kjoere tur til trening.


Her laerer de meg aa spise som en americaner- med hendene, og uten aa tenke paa mat rundt munnen, panna, slash overalt. De synes jeg spiser saa pent og ryddig.


W- West Albany ! Stevne paa onsdag. Three point one miles, 5.00 Km.
27.56. Skinsplints, senebetennelse, mensensmerter+ mange tusen F/grader.

Lindsey, Sophie og jeg toeyer.



Snart begynner Winter activity'ene. Enten skal jeg proeve meg paa swimming, eller saa satser jeg paa the Gym. Det er ikke en gang sikkert jeg faar lov til aa svoemme. Jeg ligger hvis tynt ann i et par fag.

Math- A
Hip-hop- A
French- A
Cross training- A
Modern American studies- C
Physics- F !!!
Chemistry- F !!!

"Men, det gaar bra, liksom". Faar ikke lov til aa bruke g-streng, btw. Dad og Alex blir "satt ut" naar de legger sammen klaer. Omg. Truse er ekkelt.

Ellers: <3<3 JORDAN<3<3 + Lyst paa norge- pakke. Lese stoff, mix-godteri og x staar hoeyt paa oenskelista.

5 kommentarer:

Trine sa...

seriøst, det ser og høres kjempe gøy ut, jeg må si jeg er en smule misunnelig ! haha : )

kristine sa...

åw, kjekt du har det!! savner deg sinnsykt! skjærpings på faga no'a ida ;)) ilu<33

Sarah Kristine sa...

Kan jeg kjøpe g-streng til deg til jul elns? :) hahahaea, må bare flire! Norge pakke gjør seg, promise

Ida sa...

Kristine: skal skjerpe meg sjoe. savner deeg mer! !

Sarah: jeg har mange string truser sjoe, jeg faar bare ikke lov til aa bruke dem:o Klikker for meg. Ender vel med at jeg kjoeper meg engangsstring, saa mom ikke merker det naar hun vasker klaer.

Lone sa...

høres ut som du har det veldig morro. linka deg vi, link oss du også :)