05 oktober, 2008

Homecoming week, bonfire, Homecoming dance/ partylivet

Forgie uke hadde West Albany High School homecoming week. Mandag var pyjama day, tirsdag var tacky sweater day, onsdag var colour day, torsdag var yersey day og fredag var neon day. Jeg maa innroemme at jeg likte pyjama dagen best.

" Whoooh! Your pyjama rocks, Ida! Where did you get it"?
Jeg hadde nemlig paa meg South Park nattpysj shorts. Ganske behagelig kan jeg fortelle.

Paa onsdag var det Powder puff game. Junior og senior jenter spilte football, mens gutter var cheerleadere. Litt av et syn! Etter kampen sto the bonfire for tur.

Baalet var kjempe digert, og varmt! Pluss at det var satt opp to plattinger, en til seniorene og en til juniorene, som vi danset paa. Jeg har blitt partyloeve, punktum.





I gaar, loerdag, var homecoming dansen. Futuristic/ The future/3008. Glow sticks, hvitt og neon farger var aa se overalt.




Neeei, jeg har ikke kjoept meg nytt antrekk. Fant nemlig ingenting. Eller, det vil si, jeg fant alt annet enn det jeg skulle, paa senteret.

Lauren hadde paa seg Go-go boots. HEHE.

Jeg danset med Jordan Monroe hele kvelden, bare saa det er sagt. Det var HOT.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Herremin så jeg savner deg. Ser ut som du storkoser deg! Skal prøve å ringe en dag, her er det skole, skole og skole.. Du er rett og slett nydelig på bildene, lyst å gi deg en klem, lillesøs ! Love u:)

Juliea sa...

AW, blir'e kjærest no;D ?

Anonym sa...

når begynte du å søke om utvekslingsår?:)
og når fikk du vite om du fikk reise eller ikke ?

stineandrea sa...

kjæresterier ? :D ern kjeekk ?


bra at du koser deg,vært travelt her hjemme. alle skulle plassere alt av prøver og innøeveringer uken før høstferien, så er godt med ferie <3

kristine sa...

Åsj! tell me! fin du e

Ida sa...

Malin: Savner deg og, kjempe masse! Gaar det bra paa skolen da? LUU


Stine og Julie: Jaa, godt mulig^^

Anonym sa...

best du slenger ut bilde av kjæresten snart. nysgjerrig! forresten godt å høre at du trives ;)