07 september, 2008

Oookei?

Jeg har hatt husarrest i ei uke- altsaa ingen pc! Det er ikke sikkert at det var min feil en gang, men vi fikk hvert fall et digert virus paa pc'n, og jeg var desverre der da vi oppdaga det :o Uflaks.

I loepet av uka som har gaatt har det ikke skjedd saa mye egentlig. Jeg begynte paa skolen paa onsdag. Det var stress. Skolen er nemlig som en labyrint. Jeg liker ikke MAS(modern american studies) laereren min, for hun er ei gammel sur kjerring. Ellers er alt OK, bortsett fra at jeg har faatt skinflints av all cross country springinga-auuw. Maa ise og masere skarpleggen minst to ganger daglig.

Paa loerdag tok Lauren, Meagen, Liv++ og jeg bussen til Portland. Nok en football kamp- kjempeartig.

Siden jeg ikke har vaert paa nett paa ei hel uke er jeg uoppdatert.
Hva har skjedd, folkens!?

5 kommentarer:

Juliea sa...

VEL, (herregud tenk at du fikk husarrest!!) jeg har prata med min herlige søster Maria på skype. Det første som kom ut av munnen hennes var "Har du lagt på deg du da darling?" Jeg elsker henne.
Ellers har jeg dilla på starbucks, og jeg skulka en spansk time. Det var morsomt kan du skjønne!
Oooog, jeg er skolelei allerede! Jeg fikk A på en matte prøve, noe som vil si jeg har AAALT for lett matte, jeg tror vi har samme? Uansett, jeg kommer til å slite når jeg kommer hjem!!

Jeg savner deg masse! Familien min har venner i Oregon, kanskje jeg kommer på besøk en gang(L)

stineandrea sa...

husarrest du, stakkars ;-)) lite som skjer i Kr, gitt

Ida sa...

Oooosj ;p Min matte er oog lett, tror nesten jeg maa bytte? Fransken og:o Men chem og phys og MAS er litt vanskelig daa.

Hadde vaert drit bra om dere hadde tatt dere en tur hit jaa! Bare si ifra!:* MIssu baby

Btw, har du lagt paa deg?

Juliea sa...

JA, jeg har lagt på meg! MASSE MASSE MASSE. Jeg triller rundt i gata omtrent;o

Ida sa...

hahahaha! hoeres bra ut! ikke at jeg tror deeeg ;*