19 september, 2008

Disturbia

Jaaa, jeg er i live! Har ikke skrevet paa veldig lenge naa, vet det. Busy. Tiden har gaatt til skole, trening, football games og dans. Skolen er OK- jeg klarer omtrent aa finne fram til klassene mine by my self, og ikke minst aapne mitt eget skap. Locker- combination'en har jeg nemlig strevd med leeenge. Jeg har vist gaatt rundt aa snurra greiern i feil retning!

After- game dansen forgie fredag var amazing! Alle danset, selv guttene! Paa slutten da stemningen var paa sitt hoeyeste ble det dannet en ring som noen danset een og een inni. Ganske artig!

Siste uka som har gatt naa har jeg vaert syk, men var ikke borte fra skolen hver dag da. Vondt i hodet og halsen og tett i nesa. Baahh.

Daarlig nyhet paa guttefronten er at hawtien min mest sannsynlig slutter paa Cross Country. Jeg faar altsaa ikke sett han 2 timer 5-6 dager i uka:o


BTW, Home comming dance themet er The Future! Hva skal jeg ha paa meg, noen forslag??

5 kommentarer:

Sarah Kristine sa...

Alle er forkjøla atm! Hmm, ta på deg noe fancy ;¤ aner ikke

Juliea sa...

ENDELIG, jeg trodde du var død!
Aaaaaner ikke darling;o ! Sikk på shopping:D

kristine sa...

haha, ingen har peiling.. ikke jeg heller akkurat men ;¤ bare mix noe, du kan jo bare velge en stil som kommer til å komme om noen år? ;)

Ida sa...

tror jeg skal ha fullt av saann lysroer greier paa meg :-D

stineandrea sa...

og metallik-farger !