26 september, 2008

I kissed a girl

I gaar regnet det i Albany, Oregon. Saa heldig som jeg alltid er hadde jeg trening da regndraapene plasket ned som store vannballonger. Shortsen og t-skjorta mi ble gjennomvaat, og jeg hadde make-up all over my face! NOOO! Og Jerrod var paa trening!
Etter trening sto TacoBell for tur. Jeg spiste natchos, nye favoritt maaltidet.

TESTS, TESTS, TESTS. I dag hadde jeg matte proeve, lett. I morgen har jeg MAS(modern american studies) proeve, paa mandag har jeg Physics og fransk muntlig proeve, og paa tirsdag har jeg Chemistry proeve. Helt aerlig saa tror jeg at jeg kommer til aa faile MAS- kan ingenting, pluss at jeg var syk sist uke og fikk ikke levert inn flere arbeidsark, altsaa ingen extra credit. Well, well.

Opp i alle disse proevene skal jeg i helga paa AFS-moete, fra loerdag til soendag. Jeg faar ikke tid til aa jobbe med lekser i det hele tatt.

Angaaende Homecomming Dance'n, saa skal jeg paa senteret i morgen for aa finne meg en kjole, tror jeg. Har allerede kjoept meg ei fetch maske- svart og soelv, men vet ikke om jeg kommer til aa bruker den da. Temaet er som sagt The Future, 3008. Cafereriaen skal vaere helt svart, og det skal bli ordnet med fullt av lysroer++. Tror hvitt funker bra da?

I morgen skal jeg ogsaa paa hjemme footbaall game, og the after game dance. Gleder meg masse!
Skal proeve aa faa tatt masse bilder. Sist gang glemte jeg det helt. Blir nok ikke skrevet igjen foer neste uke en gang.

"You know you love me.. XOXO"

3 kommentarer:

kristine sa...

naw! ka braa ;*
hvitt blir sikkert råbra!

Anonym sa...

Du burde ha litt større skrift :)

Ida sa...

Kristine: SAVNER DEG

Anonym: Ahh:) Det kan jeg fikse vettu. Alt er saa stort paa skjermen min sjoe.