06 juni, 2009

Graduation og Senior All Grad/Night party

De to siste dagene har det vært torden og lyn. Det var til og med tornado varsel. Men, heldigvis var det oppholds mens vi hadde Graduation sermonien. Været var faktisk ganske fint.

Graduation var veldig amerikansk, en helt fantastisk følelse. Det ble holdt mange gode taler, og vi fikk diplom og gul rose.



Fine vertsforeldrene mine<3



Etter sermonien ble det tatt masse bilder. Og jeg fikk møtt foreldrene til Safir fra Mexico! Safir hadde snakket så mye om meg, at de hadde kjøpt pakke til meg- mexicansk karamell, sjokolade, og et par nydelige øredobber.
Fra 10 til 12 var det vann og pizza, og picture slide show og live band inne i cafeterian.
Klokken tolv tok vi buss til et Universitet i Corvallis.

Aktiviteter:
- Klatring
- Svømmeanlegg, hot tube
- Laser tag
- Hoppehus
- Mini scooters
- Tattoos
- Dansing
- Basket
- Treningstrom
- Mat, drikke, godis
- Hypnotist

Jeg kom ikke hjem før i 6-7 tiden på morgenen. Nå er jeg trøtt og sliten, og veldig støl i armene etter klatringen.

Den hypnose greia var helt crazy!

Safir har resten av bildene!

4 kommentarer:

TrineA sa...

åh, så gøy ! :D

Ida sa...

Hehe, jaa:D

mamma sa...

herre min....du er bare nydelig:-) skulle önske jeg var der med deg....

Ida sa...

aww, mammanmin<3