11 april, 2009

Cultural Diversity Week

Estelle skulle egentlig ha presentasjonen sin på mandag, men hun ble ikke ferdig, så jeg måtte hoppe inn i siste liten. Jeg var sååå nervøs. Det var masse folk i det nyopppussede biblioteket vårt, pluss at jeg måtte snakke i mikrofon. Jeg hater å snakke i mikrofon, for stemmen min høres så rar ut.
Presentasjonen gikk helt greit. Jeg lagde power point, og viste dem masse bilder fra Norge. I løpet av uken banket det på dørene flere ganger daglig, og et par heldige personer i hver klasse fikk smakebiter av mat fra forskjellige kulturer, land. På fredag hadde vi en assembly! Det var mange forskjellige innslag fra forskjellige kulturer osv, klasssekonkurranser (om å gjort å spise ekkel mat raskest uten og kaste opp etc.), og vi, utvekslingsstudentene, måtte komme fram foran alle sammen mens de snakket om oss.













3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan skal du feire 17. mai?
skal du ta med norske flagg eller noe? :)

Ida sa...

Jeg tror ikke jeg skal feire akkurat, men jeg skal helt klart spise mye is!:D

Anonym sa...

kan du fortelle mer om hva som skjedde med den forrige verstfamilien din?