01 mars, 2009

En av de mange som bytter familie..

I dag etter middag fikk jeg vite at jeg skulle "out for desert" med Cheryl, liasonen min. Jeg fikk vite at the Boyd's ikke vil ha meg der lengre. Saa, i morgen klokken 4 blir jeg hentet av Cheryl. Jeg skal bo til henne til de finner en ny familie. Jeg haaper virkelig de finner en her i Albany, jeg orker ikke begynne heeeelt paa nytt igjen.
Siden klokken 5 har jeg vaert paa rommet og pakket. Jeg toer nesten ikke bevege meg rundt i huset lenger. Jeg foeler meg som en gjest.
Blaa kofferten min er stapp full, gull veska mi er full, trenings baggen min er full, de to store sekkene min er fulle, en stor plastik bag er full, og alle skoene mine er strappa i en plastikk pose.

SLIIIIT.

5 kommentarer:

Randi sa...

Ka i huleste er det som skjer????? Er det en helt sprø familie du har bodd hos eler ?? Håper alt ordner seg for deg. Klem fra tante.

Anonym sa...

Heia gullet vårt.

Husk du er fantastisk og vi er kjempe glade i deg. Ikke la deg knekke av dette. Husk du får en kjempe sjanse den siste tiden din i Usa. Bruk den og nyt tiden der.
Vi støtter deg. Snakkes i natt.
Klem fra mamma,Svein, Stine, Malin, Mormor og Beste, Tante Ida og mega sleik fra Beverly:-)

Ida sa...

Randi: De er ikke sproe sjoe. Har hatt et godt forhold til alle, utenom vertsmoren min.

Mamma: Jaapp, ringer deg senere! Love you<3

Randi sa...

Bra det da, men det er nå synd når sånt skjer så seint i perioden. Men du har kanskje venta på det eller kom det helt ut av det blååå??? Grip den sjansen du får no du og gjør det meste ut av det. Klem

Anonym sa...

jamen, hva skjer?! Ble ikke ting bedre nå da? Men som jeg har nevnt tidligere, så kan det hende at dette er bra. Du får det forhåpentligvis mye mye bedre enn tidligere! Ring meg en dag! Elsker deg